8 moich ulubionych zapachów


Dziś mam Wam do pokazania kilka moich ulubionych zapachów. Są wśród nich te tańsze jak i te z wyższej półki. Preferuję raczej słodko-kwiatowe zapachy. Dajcie znać jakie Wy lubicie zapachy i czy macie któreś z poniższych. 




1. Paco Rabanne, Black XS 

To mój zdecydowany faworyt wśród moich wszystkich zapachów. Jest dosyć trwały. Żałuję, że teraz mogę wąchać już jedynie zakrętkę. Black XS nadaje się raczej na jakieś wyjścia, na co dzień może być trochę ciężki, ale ja i tak go kocham! 

Nuty zapachowe: 
nuta głowy: różowy pieprz, kwiat tamandyrowca, żurawina 
nuta serca: czarny fiołek, ciemiernik wschodni, kwiat kakaowca 
nuta bazy: drzewo Massoia, patchouli, wanilia 

cena ok. 180zł za 30ml




2,3. Little gold dress i Little red dress z Avon

Cała kolekcja Little dress jest moim zdaniem super. Za niewielkie pieniądze zdecydowanie polecam. Zapach utrzymuje się przez kilka godzin. Red używałam na co dzień i sprawdził się rewelacyjnie. Gold kupiłam z myślą o nadchodzącym lecie. Moja mama używała Black, które były bardziej wieczorowe. Mam trzy z czterech tej serii i są naprawdę godne polecenia.


Nuty zapachowe Little red dress:                                                                  
nuta głowy: malina, śliwka, owoce cytrusowe
nuta serca: róża, jaśmin, konwalia
nuta bazy: drzewo sandałowe, bursztyn, piżmo 

Nuty zapachowe Little gold dress: 
mandarynka, jaśmin, złoty bursztyn

cena ok. 50zł za 50ml




4. Summer white sunset z Avon


Kolejny mój ulubieniec z Avonu. Zapach niesamowicie kojarzy się z latem i wakacjami. Nastraja mnie bardzo pozytywnie za każdym razem gdy go wącham. Na pewno kupię kolejne opakowanie. 


Nuty zapachowe:

 różowy pieprz, kwiat lotosu, kremowe drewno brzozy

cena ok. 30zł za 50ml




5. Yves Saint Laurent Manifesto L'Elixir


To moje zdecydowanie najdroższe perfumy. Zapach jest niezwykle kobiecy i elegancki. Perfumy są dość mocno słodkie, ta słodycz podana jest jednak bardzo elegancko i wytwornie. 


Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, mandarynka
nuta serca: jaśmin, heliotrop, gruszka
nuta bazy: ambroksan, drzewo kaszmirowe, wanilia


cena ok. 400zł za 90ml




6. ZARA white


To moja wygrana w konkursie u jednej z youtuberek. Jest to woda toaletowa, która ma bardzo odświeżający zapach. Jej dużym plusem jest również to, że jest bardzo tania 



Nuty zapachowe:
frezja, magnolia, jaśmin i ambra

cena ok. 30zł za 50ml



7.  Zara


Kolejny zapach z Zary. Niestety nie pamiętam dokładnej nazwy, ale chciałam o nich wspomnieć, ponieważ mają bardzo wyrazisty i cudowny zapach. Totalnie mnie zauroczył. Kupione przypadkowo, a były strzałem w dziesiątkę. Są trochę cięższe, więc pasują bardziej na wieczorne wyjścia. 


cena ok. 70zł za 40ml




8. Marc Jacobs Dot


Zupełnie różniący się od innych zapach nie tylko pod względem wyglądu flakonika. Ma kwiatowo-owocowy zapach. Świetny na co dzień. 


Nuty zapachowe:
nuta głowy: czerwone jagody, pitahaya
nuta serca: jaśmin, kwiat pomarańczy, wiciokrzew
nuta bazy: driftwood, wanilia, piżmo, kokos


cena ok. 300zł za 50ml




Etykiety: ,