muah! - dziewczęca stylizacja


Dziwnym trafem ostatnie moje stylizacje zawierały jakiś jeansowy element. Choć uwielbiam ten materiał to dziś czas na coś innego - outfit w dziewczęcym stylu. Bluzka z dzisiejszego zestawu jest dosyć "szalona" jak na mnie, ponieważ w mojej szafie są głównie proste ubrania, bez nadruków. Jeśli macie ochotę zamówić sobie taki "szalony" t-shirt uważajcie z doborem rozmiaru. Co do butów, to trochę ryzykowałam z zamawianiem ich ponieważ niezbyt lubię nosić wysokie sandały, ale na szczęście te posiadają wystarczająco wysoką platformę dzięki czemu poruszanie się w nich jest wygodne. Dajcie znać co myślicie o tym zestawie!
Zapraszam do obserwowania mnie na instagramie TUTAJ oraz zadawania pytań na ask'u TUTAJ








t-shirt vessos
buty vessos
torebka vessos
spódniczka vinted
pasek second hand

Etykiety: