Co założyć do panterkowych butów? / Spodnie boyfriendy #2


Jeśli jeszcze nie wiecie do czego możecie założyć buty w panterkę, przedstawiam Wam moją drugą stylizację z tego typu butami. Poprzedni wpis znajdziecie TUTAJ. Choć, są to jedne z moich ulubionych butów, to niestety nie są zbyt wygodne na długie trasy. Kolejnym ich minusem jest to, że piszczą na bramkach sklepowych! Nie posiadam do nich paragonu, także nie mogę ich rozmagnesować w sklepie. Znacie jakiś inny sposób na ten "problem"? Dziś, te ferelne, choć ładne buty połączyłam w stylizacji ze spodniami boyfriend i luźną bluzką. Spodnie pewnie wydają Wam się znajome, ponieważ prawie identyczne przedstawiałam dosyć niedawno na blogu. Zamówiłam drugie, mniejsze i z innego sklepu. Szczerze mogę je polecić, mają bardzo dobry materiał i fajnie wyglądają. Tamte boyfriendy ( z tego postu TUTAJ ) są na mnie za duże, więc je sprzedaje. Chętnych do kupna zapraszam do napisania wiadomości e-mail.
Udanego weekendu!






spodnie oasap
bluzka shootgirl
torebka vessos
buty zara
biżuteria bershka, h&m

Etykiety: